• يکشنبه ٢١ خرداد ١٤٠٢-١٢:٥٦
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٦٨٠٢
در جریان بررسی گزارش حسابرسی سازمان عمراني مناطق مطرح شد؛ 9-153

تعیین تکلیف ۲۰۰ قرارداد سازمان عمرانی مناطق تا پایان سال ۱۴۰۱

گزارش حسابرس رسمی شورای اسلامی شهر تهران در خصوص «حسابرسی سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، برای سال‌های مالی ۱۳۹۶ لغایت ۱۳۹۹ در جلسه شورا مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران؛ حسابرس شورا در یکصد و پنجاه و سومین جلسه شورای ششم، در تشریح گزارش خود اعلام کرد که این موسسه، صورت‌های مالی منتهی به اسفند ۱۳۹۹ برای سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، را مشروط اعلام کرده است که در این خصوص عدم دسترسی به برخی مستندات در جریان حسابرسی ها، مطالبات راکد، پاسخ تاییدیه های ارسالی، وجود دو فقره حساب بانکی و... عنوان شد.
حبیب کاشانی خزانه دار شورای اسلامی شهر تهران در واکنش به گزارش حسابرسی سازمان عمرانی مناطق برای سالهای ۹۶ تا ۹۹ با تأکید بر تعیین تکلیف نهایی مالیات تا تیرماه سال ۱۴۰۲، اظهار کرد: این حسابرسی باید سال قبل ابلاغ می شد که تعیین تکلیف مالیاتی صورت بگیرد.
هادی حق بین مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران گفت: از هشت شرکت ادغامی یک شرکت تعیین تکلیف شده و در جلسات سازمان، موضوعات سایر شرکت ها نیز بررسی می شود.
وی با بیان اینکه برای ارتقاء سلامت اداری نیز اقدامات پیاده سازی و اجرایی شده و ثبت خواهد شد، خاطرنشان کرد: تعداد کل قراردادهای سازمان هفت هزار و ۲۵۱ فقره بوده که از این تعداد هزار و ۹۳۳ قرارداد تا مهرماه سال ۱۴۰۰ تعیین تکلیف شده و پیش بینی می کنیم ۲۰۰ قرارداد تا پایان سال ۱۴۰۱ را نیز بتوانیم تعیین تکلیف کنیم که مرتبط با قراردادها با پیمانکاران است.
وی همچنین تصریح کرد: جلسات مستمری با مناطق برگزار می شود و قراردادها به مرور در حال کاهش است که از این بابت وضعیت رو به بهبودی داریم، البته مشکلات کماکان مالی است و امیدواریم همکاری های لازم صورت بگیرد تا بتوانیم مطالبات را دریافت کنیم.
گفتنی است گزارش حسابرسی سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران با حداکثر آراء موافق تأیید شد و مقرر شد بندهای تکلیفی اعمال و گزارش نهایی به شورا ارائه شود.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: